Saturday, 5 April 2014

LELAKI PUN MINUM BB PLUS COLLAGEN????PAKAI SABUN MARINE ESSENCE????

LELAKI MINUM BB PLUS COLLAGEN????

Uiks..biar betol???Lelaki minum BB Plus Collagen..boleh ke???Untuk apa pulak minum BB plus ni??

JAWAPANNYA.BOLEH..
Lelaki pun boleh minum BB Plus Collagen ni..

Pengalaman dari Suami Kak Liyana ni..husband dia minum untuk hilangkan jerawat pada wajah.....Hasil minum BB Plus Collagen ni..bukan jerawat je hilang..kulit muka makin cerah dan berseri..tambahan lagi bila pakai pakej..cuci muka pakai sabun marine essence sekali...aiiiyoo..kulit muka lelaki kalau berseri...macam ni lah...Naik risau pulak kak Liyana ni bila muka husband dia dah hensem..Takut ramai pulak yang terpikat...

bbpluscollagen_penyelesaian_masalah_jerawat_cerah_kulit_sabun_ketiak_agent_kl_ckinali2_cod_setiawangsa_wangsamaju_keramat

Serius...!!!
BBplus collagen adalah collagen terbaik buat kita semua yang sering terdedah dengan faktor cuaca panas terik sekarang ni. Minum bbplus collagen je boleh buat satu badan dapat kesan kebaikan collagen dari rantaian ikan ni.
Nak tengok lagi tak testimoni dari Customer yang minum BB Plus Collagen ni...

JOM.....
bblpuscollagen_cerahkan_kulit_kusam_tanpa_suntikan_sumber_collagen_ikan_hilangkan_jerawat_glowing
 
 
bbpluscollagen_atasi_masalah_tumit_kaki_merekah_pecah_ulat_air


 
Minum bbplus bukan untuk cantikkan muka je tau...tapi siap boleh bagi manfaat satu badan.

tengok....sampaikan ke tumit kaki pun boleh jadi licin kalau rajin minum hari-hari bbplus collagen yang tinggi dengan serat semulajadi ni...tak selesa tau bila tumit kaki merekah...so kalau ada ibu yang sakit kaki akibat tumit merekah, boleh la hadiahkan bbplus ni untuk ibu tersayang...

bbpluscollagen_atasi_kulit_berminyak_tona_tak_sekata_kulit_gelap

MENGAPA MEMILIH BB PLUS COLLAGEN???? 

 BB Plus Collagen diperbuat daripada kolagen ikan yang bermutu tinggi. Kolagen ikan dikelaskan sebagai Kolagen Jenis 2, yang mempunyai struktur rantaian asid amino yang seakan-akan sama seperti yang terdapat dalam kolagen manusia. Habitat semulajadi ikan menyebabkan kolagen ikan  mempunyai kandungan Prolin dan Glisin yang cukup dalam suhu badan ikan yang rendah iaitu sama seperti kolagen manusia. Prolin dan Glisin adalah dua jenis asid amino yang penting untuk penghasilan kolagen, mengekalkan kecantikan kulit dan kesihatan rawan. Kolagen ikan ditukarkan menjadi peptida dengan menggunakan teknologi terkini untuk sumber kolagen yang kaya dan kesan penyerapan yang lebih baik.


Ramuan Utama BB Plus Collagen
Kolagen ikan terhidrolisis, ekstrak biji anggur, Vitamin C, jus bunga roselle, jus buah blackcurrant, serat epal, inulin.

Bagaimana BB Plus Collagen Bertindak?
 
Mod 3 tindakan:
1. Memulih  - Menggalakkan pembersihan mikro, menggantikan peptida   kolagen bagi rantaian kolagen yang telah rosak ataupun lemah
2. Membina - Menguatkan dan melindungi rantaian kolagen melalui proses antioksida
3. Memperbaharui -  Menggalakkan pertumbuhan dan penghasilan sel kolagen baru

Dos apakah yang efektif?
Hanya 1 paket (5g) setiap hari untuk memiliki kulit muda yang cantik dan mulus. Proses hidrolisis menghasilkan peptida (3,000 saiz Dalton) yang sedia diserap.

Bagaimanakah dengan aksi perlindungan antioksida tambahan?
Jus blackcurrant mengandungi anthocyanin untuk melindungi kulit muka dan badan daripada sinaran UV dan radikal bebas. Ekstrak biji anggur dengan OPC (oligomeric proanthocyanidins) mengurangkan ketidakselesaan kulit serta menggalakkan penyembuhan kulit. Vitamin C dan roselle menguatkan rantaian kolagen, melindungi kolagen di dalam dermis kulit dan menggalakkan proses sintesis

Bagaimanakah BB Plus Collagen dapat meningkatkan kualiti kulit?
Serat epal dan inulin (serat diet) menggalakkan pencerahan kulit melalui proses detoksifikasi.

Bagaimanakah BB Plus Collagen dapat membantu mengurangkan ketidakselesaan penyakit sendi?
Peptida kolagen ikan adalah sumber Kolagen Jenis 2 yang baik dan merupakan komponen utama dalam rawan untuk membantu mencegah keradangan yang disebabkan oleh rheumatism and osteoarthritis.

KEBERKESANAN
BB Plus Collagen mengandungi peptida kolagen yang tinggi untuk mengganti dan membina semula rantaian kolagen yang diperlukan untuk menjadikan kulit anjal, lembab, tegang dan gebu menawan. Rasa enak campuran ekstrak blackcurrant 100% dan jus roselle berkualiti tinggi serta kolagen ikan yang tidak berbau.


7 Hasil Kulit Cantik
  dengan BB Plus Collagen

kulit_lembut_berseri_halus_dengan pengambilan_bbpluscollagen_ckinali2_agentkl_setiawangsa_wangsamaju_keramat


CARA PENGAMBILAN

Campurkan 1 paket BB Plus Collagen ke dalam 150ml air bersuhu bilik. Elakkan daripada menggunakan air panas. Kacau dan sedia diminum. Pengambilan terbaik adalah sebelum makan ataupun sebelum tidur.

  


cara_pengambilan_bbpluscollagen_satu_sachet_sehari_untuk_kulit_kekal_cantik_dan_berseri

 
 Tanpa Gula dan Kolesterol
Gula gantian semulajadi dengan Indeks Glisemik yang rendah digunakan untuk memenuhi keperluan mereka yang mempunyai masalah jantung dan diabetes. Sesuai untuk pesakit diabetes. Warna, rasa dan tekstur produk dalam setiap kelompok mungkin berlainan disebabkan oleh ramuan asli yang digunakan. 



Harga untuk 1 kotak RM 180.00  

Nak harga istimewa????




Laju2 contact/sms/wechat/whatapps yea:-
  Shikin 0133496050
(Harga Istimewa Dari Saya)


 


Post a Comment