Sunday, 8 March 2015

Herba Maharani - Penawar Wanita Dingin Seks

Maharani - Penawar Wanita Dingin Seks


Ya Allah..ramai sungguh bertanya pasal herba Maharani ni. Ada juga yang hanya tanya harga jer, lepas tu terus tanya nombor akaun untuk bank in..Sebab masing-masing memang dah tau..dah rasa..kebaikan dan manfaat Herba Maharani...anak dara, yang dah kahwin, yang berpantang...semua sesuai makan pil herba maharani...

So kat sini akak nak share juga la fungsi dan kebaikan maharani ni. 
 Maharani membantu melancarkan peredaran darah sekaligus...
- menyelaraskan kitaran haid yang tidak teratur
- merawat keputihan
- menggalakkan kesuburan
- meningkatkan imunasi
- menyerlahkam seri wajah dan awet muda
- mencantikkan kulit
- mengurangkan keletihan
- bertindak sebagai gantian untuk jamu-jamu, ubat periuk semasa dalam pantang
- menyegarkan badan selepas bersalin
- mengecutkan rahim dengan cepat
- pada yang belum berkahwin sangat digalakkan untuk kulit yang cantik, melancarkan peredaran haid, sentiasa cergas bertenaga, meningkatkan metabolisme badan dengan melancarkan darah ke seleluruh badan
- "Ubat Seks" untuk wanita dimana mampu memberikan nikmat luar biasa kepada kedua-dua pihak
- menghasilkan daya "kemutan" yang sangat dashyat hingga suami pasti teringat-ingat isteri tersayang sepanjang masa...dashyat ni...
- untuk yang hampir menopous, maharani membantu untuk menguatkan tulang dan daya ketahanan badan melawan penyakit..

 Ni antara testimoni customer yang amalkan makan maharani..
Hasilnya rahim memang rapat betul..sampaikan doktor nak masukkan 'perisai' perancang keluarga pun berpeluh-peluh sebab tak dapat nak masuk sampai dalam..memang ketat sangat-sangat..
Doktor pun serendor????
Inikan pula en suami..pasti tersenyum lebar kan???

Credit to : Aisyah Zazuri
Memang maharani memberi pelbagai manfaat kepada semua golongan wanita. Ubat mujarab untuk kesihatan dalaman, luaran dan pengikat kasih sayang suami isteri...

Harga maharani hanya rm99 sahaja...
Nak lagi murah,

Call/SMS : 013-3496050




Post a Comment