Tuesday, 9 June 2015

Mineral Coffee membantu Banyakkan Susu Badan Milk Boaster

Mineral Coffee Membantu Banyakkan Susu Badan (Milk Boaster)



Alhamdulillah, dua minggu lepas adik ipar selamat melahirkan anaknya yang pertama, baby boy. Tak sabar nak balik tengok anak buah baru ni. Putih sangat kulit awak.Tahniah buat adik dan isteri. Tunggu giliran kami pulak lepas ni yea.

Nak dijadikan cerita, masa mula-mula bersalin tu adik ipar memang takde langsung susu badan. Si comel tu pulak dah mula menagis nak menyusu. Pesan jugak suruh sikat dekat breast ikut petua orang lama. Tak jadi juga. Akak terus saranlan supaya dia minum Mineral Coffee, 1 sachet sehari. Esoknya dia minum dan alhamdulillah, hasilnya memang susu melimpah ruah. Dari takde susu sampaikan kena pam dan buat stok untuk baby. Rezeki baby.

Selain dari memperbanyakkan susu badan, mineral coffee ni juga memberi pelbagai manfaat dan kebaikan kepada ibu dalam pantang seperti:-

- Menambahkan tenaga, mengelakkan kelesuan dan keletihan
- Menghilangkan rasa mengantuk
- Memberikan rasa kenyang pada ibu
- Memekatkan susu badan
- Membantu mengurangkan perut buncit
- Membantu mengurangkan masalah berat badan
- Membekalkan magnesium membantu pertumbuhan dan menguatkan tulang ibu dan bayi
- Membantu melancarkan peredaran darah dan menyingkirkan sisa darah kotor dalam badan


Nampaknya, tak payah pening nak fikirkan cara untuk kuruskan semula badan. Minum jer mineral coffee ni semua masalah selesai. Susu meriah, badan kembali langsing. 

Nak dapatkan mineral coffee dengan harga murah atau nak borong mineral coffee???

Call/SMS/Whatapps :
013-3496050

Post a Comment