Thursday, 23 July 2015

Seronoknya Bussiness BerMentor Bersama Mentor Hebatku CDM Salleha Roslan

Seronoknya Bussiness Bermentor Bersama Mentor Hebatku 
CDM Salleha Roslan


Sebelum pulang beraya hari tu, sempat lagi dapatkan amanat dan tips hebat dari mentor CDM Salleha Roslan. Sempat jugak sedut aura dari mentor hebat CDM Salleha ni. Raya-raya jugak tapi bussiness sentiasa 'ON' 24 jam.



Jumpa kak Sal jam 9.15malam di Old Town, AEON AU2. Punyalah tak puas menuntut sampaikan tak sedar kedai pun dah nak tutup. Siap kena 'halau' lagi. Takdelah halau betul cuma dia ingatkan jer kedai dah nak tutup.hihi. Inilah yang berlaku kalau jumpa dengan mentor. Rasa cepat jer masa berlalu dan tak puas nak dengar tips-tips hebat sebab setiap kata-kata dari mentor tu bagaikan mutiara. Bila kita hadapi masalah, ada jer jalan penyelesaiannya. Almaklumlah, mereka dah bertahun-tahun berpengalaman dari kita. 
Bak kata orang, 'dah banyak makan garam'

Dan setiap kali jumpa, memang hobi kami, SELFIE. 


Berbussiness bukan untuk menambahkan tekanan dan hutang tapi dengan bussiness boleh melangsaikan hutang dan mengurangkan tekanan.

Jika anda inginkan
BEBAS MASA,
BEBAS HUTANG,
BEBAS BERBELANJA, 
BEBAS TEKANAN...

Kami di Top Leaders Circle bersedia membantu anda.
 Berikan masa untuk anda untuk berjaya. 

SMS/WA:
013-3496050



Post a Comment