Monday, 14 September 2015

Shampoo Marine Essence Merawat Masalah Rambut Gugur dan Rosak

Shampoo Marine Essence Merawat Masalah Rambut Gugur dan Rosak


Rupa-rupanya dah lama adik ni cari shampoo marine essence sebab sebelum ni pernah pakai. dan hasilnya memang amat memuaskan. Bila pakai shampoo marine essence, rambut gugur dan rosak cepat jer berganti dengan rambut baru yang lebih sihat. Takdelah nampak licin jer kepala. Memang risau la kan kalau bila buka je tudung, tengok rambut macam nak botak jer...

Kalau anda yang mengalami masalah yang sama macam adik ni, susah nak dapat stok shampoo marine essence, boleh simpan nombor telefon akak. COD sekitar Setiawangsa, Keramat, Wangsa Maju. Pembelian 5 botol ke atas, akak bagi FREE postage.

Nak lagi murah, pembelian 10 botol ke atas layak mendapat harga BORONG yang memang pasti paling MURAH dan SPEACIAL GIFT menanti.

Call/SMS/ WA;
013-3496050
#Agentutamasabunmarineessence





Post a Comment