Wednesday, 16 September 2015

Suami Puji Makin Sedap - Penangan Herba Maharani

Suami Puji Makin Sedap- Penangan Herba Maharani

Woowwww..seronoknya harini cuti. Selamat menyambut hari Malaysia buat semua rakyat Malaysia. Semoga negara kita sentiasa aman dan berada dalam lindungan Illahi hendaknya. Amin.

 Sejak ber bussiness ni memang suka sangat bila tiba hari cuti sebab boleh fokus dan buat banyak perkara, urusan bussiness, urusan keluarga. Lagi-lagi bila perkahwinan jarak jauh ( PJJ ) macam akak ni. Waktu cuti hujung minggu memang rasa sekejap sangat. Kena pandai bahagikan masa antara bussiness dan keluarga.

Diam tak diam dah nak masuk 6 bulan kami berjauhan. Akak di KL, suami di Pahang. Mudah-mudahan En hubby cepat-cepat dapat posting KL semula. Kesian hubby ulang alik tiap-tiap minggu. Peluang Seminggu sekali jumpa memang akan sediakan yang terbaik untuk dia. Mesti masakkan masakan kegemaran dan tumpukan masa sebaiknya untuk dia. 

Sejak kebelakangan ni suami asyik puji jer. Makin lama makin 'sedap'. Penangan Herba Maharani la ni. Actually sebenarnya, akak baru jer makan maharani sekotak tapi hubby dah puji macam tu. memang tak sabar la nak makan lagi lepas period nanti. Tapi sampai sekarang tak period lagi. Apakah ada petanda baik. Mudah-mudahan, amin. Sebenarnya akak makan maharani ni pun untuk mengandung. Sebelum ni pernah makan jugak maharani ni dan alhamdulillah, dengan izin Allah akak pregnant. Tapi, keguguran sebab masa tu akak ada masalah peranakan jatuh. Dah 2 tahun tinggal dan kali ni memang tekad untuk ambil semula Maharani dalam usaha nakkan zuriat. 

Memang bonus sangat bila dapat banyak faedah dengan hanya pengambilan satu produk sahaja iaitu herba kecil-kecil cili padi ni. Selain dari mengetatkan dan nak hamil, maharani ni juga boleh memberikan kesegaran dan tenaga tambahan buat kita. Taklah asyik letih jer. Dia juga meningkatkan metabolisma dan akak jadi kuat berpeluh sebab akak ni memang susah sesangat nak bepeluh. Dan diingatkan masa makan maharani ni memang kena banyak minum air masak sebab ada sesetengah orang yang tak tahan panas. Kulit pun jadi halus dan melawaskan pembuangan air besar. Percaya tak? Akak ni memang susah sangat nak membuang. Sebelum ni seminggu sekali jer membuang. Perut memang tak selesa. Tapi bila makan maharani ni, memang lawas. 

Teringat kata-kata dari seorang sahabat lelaki. Orang perempuan kalau tak makan herba Maharani memang rugi. Sebab kesannya memang lain tau. Suami akan rasa lain macam ibaratnya macam celupkan tangan dalam ais atau dalam air suam. Yang mana lagi menyegarkan?? Tentulah dalam air suam kan??
Macam tu la rahim kita bila kita consume Maharani. Menyuburkan.

Cara makan Maharani ni, mudah sangat. Sebab akak memang jenis malas nak makan ubat yang kena tiap-tiap hari ikut jadual. Jadi akak makan cuma dalam masa 12 hari jer. Sehari 25 biji sebelum sarapan pagi. So, dalam masa 12 hari 300 biji bebola kecil maharani habis. Cepat habis dan kesannya pun cepat. Kalau terlupa nak makan pagi boleh juga dimakan sebelum tidur.

Dah habis sekotak, tunggu sampai period akan datang. Lepas period akan datang baru sambung makan lagi. Masa period DILARANG makan maharani yea. Habiskan sekotak untuk sebulan. 

Nak tau lebih lanjut boleh whatapps akak. Dan nak dapatkan Herba Maharani dengan harga promosi jimat, cepat-cepat hubungi akak,

013-3496050
Shikin


#topagentherbamaharani




Post a Comment