Saturday, 17 October 2015

Bussiness Hai-O Menipu!!!

Bussiness Hai-O Menipu!!!


Banyak sangat dengar kisah orang tentang bussiness Hai-O ni..

 " Bussiness Hai-O menipu "
" kawan saya buat tak jadi pun "
" pakcik saya buat tak sampai ke mana"
" Ni MLM, orang atas memang kaya, yang kat bawah merana " 

Tak perlu cerita pasal kegagalan orang lain. Pengalaman dari diri akak sendiri. Sebenarnya ini adalah pengalaman kedua akak berbussiness dengan syarikat yang sama, produk yang sama tetapi dengan kumpulan yang berbeza dan pelan perniagaan yang berbeza. Akak pernah menyertai bussiness ni pada tahun 2007 dulu dan memang tak dinafikan ada segelintir yang menggunakan teknik perniagaan yang kurang sesuai sehingga memberikan imej kurang baik pada syarikat sehingga kini. Tetapi ada juga kesilapan pemahaman terhadap pelan perniagaan ini menyebabkan terasa bagaikan 'satu paksaan' untuk menyertai dan mengambil lambakan produk dari syarikat. 

Jangan mudah percaya dan dengar kata orang bulat-bulat. Selidik dulu. Kenapa kegagalan yang ditemui. Tengok betapa ramainya yang menjadi bila buat bussiness ni. Seharusnya bijak dalam memilih mentor kerana mentor adalah gambaran masa depan kita. Dan jangan salahkan mentor 100% kalau kita tak dapat lagi apa yang kita inginkan sebab kita juga perlu berusaha dan buat sepertimana tindakan mereka yang berjaya. Disebabkan kepentingan segelintir pihak yang hanya mengutamakan keuntungan dan ada juga disebabkan kesilapan diri, Syarikat terpaksa dituduh MENIPU!!


 Pada asalnya memang takut-takut nak mulakan semula bussiness ni. Takut pisang berbuah dua kali. Syukur ditemukan dengan kumpulan yang hebat, mentor yang tepat sehinggalah akak masih berada disini. Bila buat apa yang diaturkan oleh kumpulan Top Leaders Circle,  semakin menjadi terus bersemangat dan pasti langkah takkan terhenti disini.

Muhasabah diri juga sangat penting untuk memastikan sejauh mana komitment kita dalam melakukan perniagaan ini. Adakah kita hadir ke majlis ilmu, hadir ke Majlis Penganugerahan Sayrikat, personal touching bersama mentor sebab menghadiri majlis ilmu sangat penting. Tanpa ilmu memang apa jua yang kita lakukan pasti takkan ke mana. 

Bila kita faham matlamat bussiness ini dengan JELAS, pasti kita akan ketemu KEJAYAAN dan tak perlu takut untuk memulakannya.

 Kenapa perlu takut?

 Dengan Top Leaders Circle, pakej istimewa merangkumi semua aspek
- Syarikat Sahajidah Hai-O yang kukuh Berniaga tanpa sebarang hutang selama 23 tahun dan tersenarai sebagai syarikat harapan negara
- Produk Superbrands yang hebat
- Bimbingan dari Mentor Berjaya (Multimilinioraire)
- Sistem Pemasaran Yang Hebat
- Ramai yang dah terbukti berjaya bila buat.

Dari ragu-ragu,tak sedar income dah cecah sehingga 5-6 angka SEBULAN bila follow kata sifu. Inilah akibatnya berguru dengan Multimilionaire CDM Haji Azlan Deraman. Pengalaman dan ilmu beliau berjaya dikongsikan secara PERCUMA dan tugas kami cuma follow jer tindakan beliau.

Syukur akhirnya kutemui kebenarannya bersama kumpulan hebat Top Leaders Circle. Bussiness Hai-O Menipu bukanlah satu kebenaran sekiranya anda buat pelan perniagaan dari kumpulan dan dibimbing oleh mentor yang terbukti berjaya. Hai-O bukan menipu!!

Chance to change with Top Leaders Circle

013-3496050
Shikin

#peluangperniagaan
#topleaderscircle
#bussinessonline
##topagentpremiumbeautifulkualalumpur


Post a Comment