Friday, 18 December 2015

Garam Buluh Premier Drinking Rawatan Untuk Sakit Kepala

Garam Buluh Premier Drinking Rawatan Untuk Sakit Kepala


Pengalaman akak masa mula-mula minum garam buluh ni, rasa macam tak tau nak cakap sampai hentak-hentak kaki dengan rasanya yang ermmm..masa tu campurkan dengan milo. Tak lama lepas tu, tukar menu. Setiap kali nak minum mestu campurkan dengan sunquick. Dah mula rasa sedap..

Semalam punya cerita, rasa sakit kepala. Sunquick pun dah takde stok. Cuba bancuh macam tu jer dan minum. Ya Allah, ajaib tau. Dah tak rasa 'teruk' sangat dan bau pun tak sebusuk dulu.

Tau tak sebenarnya garam buluh ni punya rasa dan bau bergantung pda berapa banyak toksin pada badan kita. Kalau bau dia busuk tandanya badan kita penuh toksin.

Tapi memang menjadi garam buluh ni. Memang takkan makan panadol kalau pening..minum 1 sachet, inshaallah sakit kepala hilang, badan ringan dan 'membuang' dengan lawas...Banyak lagi fungsi garam buluh ni..

Diantara kelebihan Garam Buluh ialah membantu mengurangkan masalah :-
- Gout
- Resdung
- Batu Karang
- Selesema
- Migrain
- Masalah Tulang
- Buasir
- Kanser
- Kejang Otot
- Kebas-kebas
- Sembelit
- Menguruskan Badan
- Kencing Manis
- Darah Tinggi
- Kolestrol Tinggi
- Senggugut
- Asthma
- Masalah organ seperti jantung, hati, paru-paru, buah pinggang
Juga sesuai untuk rendaman kaki, anti penuaan, membersihkan darah dan fungsi detoks (buang toksin)



Harga sekotak Garam Buluh Premier Drinking hanya 
RM140 (40 sachet)
Free postage!!!!

Nak lagi murah dengan harga jimat boleh whatapps akak cepat!!!

Nak jadi agent/ pengedar Garam Buluh Premier Drinking, cepat-cepat hubungi akak untuk akak daftarkan sebagai agent sah di kawasan berhampiran tempat tinggal anda...

Call/Whatapps:
Post a Comment