Thursday, 17 March 2016

Macamana Nak Jadi Agent Mineral Coffee

Macamana Nak Jadi Agent Mineral Coffee


Sejak Mineral Coffee ni di viral kan, memang ramai sangat yang mencari. Sampaikan artis pun tak ketinggalan untuk dapatkan kopi kurus dan kesihatan ni. Tengok tu Awal Ashaari pun minum mineral coffee.

Dan ramai yang tanya, macamana nak nak jadi agent mineral coffee ni.

Senang jer nak jadi ahli.  
Untuk register, anda hanya perlu whatapps pada akak salinan ic depan belakang, salinan akaun bank dan maklumat:-
- alamat surat menyurat
- alamat email
- nama pasangan
- no kad pengenalan pasangan

Berserta pembayaran sebanyak rm50 ke salah satu akaun tersebut..

Pembayaran melalui akaun maybank
Nama : Hasikin Binti Ali
No Akaun : 151258277854
Atau
CIMB Bank
Nama : Hasikin Binti Ali
No Akaun : 7612512717

Mudah je kan..anda bukan sahaja akan jadi agent sah Mineral Coffee tapi semua produk keluaran hai-o dapat dinikmati dengan harga ahli penjimatan dari 3- 41%..Banyak tak? ASB Loan pun faedah cuma 8% jer..

Memang tengah viral mineral coffee ni. Jangan lepaskan peluang untuk jadi agent di kawasan tempat tinggal anda dengan pendapatan sehingga mencecah RM5,000 sebulan.


Nampak tak? Lagi-lagi kawasan Sabah dan Sarawak memang nak kena tambah agent sebab tak terlayan whatapps masuk.

Berapa modal??
Modal sangat fleksibel. Tapi dah alang-alang nak berniaga biarlah ada matlamat kan? Dengan modal hanya RM260 anda akan dapat semula pulangan beserta keuntungan sehingga mencecah RM500 sebulan.

Cepat-cepat whatapps akak untuk akak daftarkan:-
013-3496050

Post a Comment