Sunday, 17 April 2016

Sabun Eziclean Hapuskan Daki di Kolar Baju Tanpa Lunturkan Warna

Sabun Eziclean Hapuskan Daki di Kolar Baju Tanpa Lunturkan Warna 


Berita baik buat para ibu yang nak CEPAT SIAPKAN KERJA RUMAH

Sabun Magic EziClean!
✔kelambu lama jadi baru

✔selimut dah berlumut,color dah jadi kelabu asap,rendam je beberapa jam dengan sabun ezi clean trus bertukar seperti selimut baru keluar dari kedai!

✔kasut jenis bergetah cth :- croc,flip flop dsb..rendam beberapa jam trus jadi seperti kasut baru keluar dari pasaraya!

✔setakat kasut sekolah,baju sekolah,tudung sekolah yg kotor giler tu..tak payah pening lagi..! Tak payah susah2 nak membebel kat anak2..






Bontot kuali pun putih uollsss..

Rendam sahaja dengan sabun eziclean.
Angkat dari rendaman terus jadi putih berseri!

Berminat, call/sms/whatapps: 
Shikin

www.hasikin.com
Post a Comment