Thursday, 14 April 2016

Testimoni Tilam Strok- Dulu Mak Terlantar Strok, Sekarang Dah Bertenaga Dan Boleh Bangun

Testimoni Tilam Bio Velocity Sleep Mate - Dulu Mak Terlantar Strok, Kini Bertenaga Dan Boleh Uruskan Diri Sendiri


Lagi akak nak kongsikan testimoni Selimut Ajaib Bio Velocity Sleep Mate atau lebih dikenali sebagai tilam strok. Awal bulan lalu, En Ijam ada hubungi akak. Niat nak belikan tilam Strok ni pada ibunya yang diserang strok.

Temujanji di atur di Petronas tepi MRR2 sebab pada asalnya nak jumpa di Aeon AU2, tapi disebabkan hari tu cuti sekolah, memang jalan sesak sangat dan terpaksa cari tempat yang strategik untuk kedua-dua pihak. Dari jam 12.30 tengahari sampak ke puluk 3.00 petang baru jumpa. Di KL, kalau jammed memang teruk.

En Ijam bagitau, ibunya dah agak lama kena strok ni. Dan dah berhabis berpuluh-puluh ribu rawatan dibuat. Dan terbaca blog akak yang akak cerita pasal mak kena strok tu kan. Dan akak berkongsi pengalaman mak akak sendiri pada beliau.

Pada mula menggunakan pelapik tilam bio velocity sleep mate ni, ibunya mengalami gatal-gatal. Akak nasihatkan jangan panik sebab memang simptom untuk yang dah lama strok akan mengalami kegatalan bila darah yang tersekat lama tu bersifat asid dan terlalu banyak asid dalam badan. Tapi tak semua orang strok yang guna akan mengalami tindakbalas ni. Macam mak akak, tak ada gatal-gatal pun, sebab lepas kena strok kami terus bagi pakai tilam ni. Tak banyak lagi darah berasid dalam badan.

Selain dari strok, ibunya juga mengalami masalah gula rendah dan terpaksa dimasukkan ke ICU pada keesokan harinya. Akak masih menasihatkan agar selimutkan juga dengan bvsm ni sepanjang masa.


Setelah menggunakannya dalam 2 minggu, kesannya darah tinggi dan kencing manis stabil namun masih belum dapat bergerak lagi..

Dan hampir sebulan, En Ijam hubungi saya semula dan memberitahu ibunya dah semakin kuat dan dah boleh duduk sendiri.


Tiada yang paling menggembirakan bilamana dapat maklumbalas dari pelanggan mengatakan kesembuhan dengan asbab penggunaan selimut ajaib ni. Syukur Allah memperkenankan dan memberikan kesembuhan pada mak beliau.

Pengalaman akak, memang pelapik tilam bio velocity ni dah banyak membantu penghidap strok dan akak memang rekemen sangat-sangat selimut ni untuk bagi pada ibu, ayah dan anda sendiri pakai. Walaupun tak ada strok, tapi tilam ni banyak kegunaannya dalam membantu menyelesaikan pelbagai masalah kesihatan seperti kencing manis, darah tinggi, imsomnia dan bagi tenaga untuk mereka kekal segar dan kuat untuk beribadah dan meneruskan mencari redha Allah dimuka bumi ini.

Harga Pelapik Tilam Bio Velocity Sleep Mate ni,
RM 1,488..
??????

Nak harga murah BVSM, kena whatapps akak cepat-cepat
Free COD Area Keramat, Setiawangsa, Batu Caves, Ampang, KL, Putrajaya

Post a Comment