Thursday, 18 May 2017

PETUA HAMIL DENGAN HERBA MAHARANI

PETUA HAMIL DENGAN HERBA MAHARANI

Assalammualaikum semua. 
Ya ALLAH, lama kak kin tak update kan. Sejak-sejak bergelar ibu ni, memang kena pandai bahagikan masa antara keluarga, kerjaya dan bussiness.


Pertama sekali Kak Kin nak ucapkan ribuan terima kasih pada readers atas doa kalian semua. Ingat lagi tak entry lepas kak kin minta doakan supaya Kak Kin dikurniakan cahaya mata. Alhamdulillah, anniversary perkahwinan kami ke-5 pada 27 Mei ni dikurniakan Allah hadiah paling bermakna dengan lahirnya zuriat kami yang pertama setelah mengalami keguguran sebanyak 3 kali.




Untuk sahabat yang masih dalam usaha untuk mendapatkan zuriat, jangan putus asa. Ikhtiar, doa dan tawakal. InshaALLAH, ada waktu yang TEPAT untuk anda. 




Alhamdulillah, alhamdulillah, alhamdulillah. Inilah wajah anak yang dinanti. Belanja sikit je dulu. nanti akak update lagi yea. Sebab sekarang nak jawap pertanyaan ramai sangat bertanya makan apa boleh mengandungkan si Faarish.



Akak makan sekotak Maharani dan period terus tak datang. Kak Kin ni memang ada masalah period tak teratur. Sebab tu memang agak sukar nak agak waktu subur tu. Alhamdulillah, makan herba maharani ni bantu untuk jadi sentiasa SUBUR. Ada yang tak tau apa itu Maharani? Kak Kin share kan lagi la ye.


Alhamdulillah, asbab sahaja dan sesungguhnya ALLAH pemberi izin atas segalanya.





Apa itu Herba Maharani @ Jamu Ayam Hitam @ Jamu Ayam Selasih



Herba Maharani atau nama sebenarnya, Beijing Te Zhi Bai Feng adalah berasal daripada formula tradisional Bai Feng Wan pada masa Dinasti Ming.



Ia dihantar dari Farmasi Diraja ke Beijing Tong Ren Tang untuk dihasilkan sebagai ubat yang khas untuk kegunaan istana Maharani.



Maharani menggunakan ubat ini untuk mengekalkan keremajaan dan kecantikan, menjaga kesihatan dalaman dan luaran bagi melewatkan penuaan.



Herba Maharani akak Jamu Ayam Hitam ini menggabungkan banyak jenis ubat yang berharga dan dihasilkan melalui teknologi terkini. Ia bersifat halus, lembut, rasa wangi dan tulen, berkesan dalam menambahkan tenaga. Juga membantu untuk menyelaras kitaran haid wanita.




Kandungan Utama Herba Maharani aka jamu Ayam Hitam



Herba Maharani  kaya dengan gabungan lebih 20 jenis ubat tradisional yang berharga seperti:-



- Pati ayam Hitam

- Concha Ostrea Gigas
- Cornu Cerves Nippon
- Radix Astragalus Membranaceus
- Radix Panax Ginseng
- Rhizoma Ligusticum Chuanxiong
- Rhizoma Cyperus Rotundus
- Radix Angelica Sinensis
- Radix Paeonia Lactiflora
- Radix Rehmannia Glutinosa
- Rhizoma Ligusticum Chuanxiong
- Radix Salvia Miltiorrhiza
- Rhizoma Dioscorea Opposita
- Radix Glycyrrhiza Uralensis


Macam-macam nama ginseng kan dan semua harga ginseng ni sangat mahal dan berkhasiat tau. Tapi, Alhamdulillah Herba Maharani ni sangat murah. Tak semahal harga ginseng tu semua.




Kesan Pengambilan herba Maharani Hai-O aka Jamu Ayam Jantan


- Menambahkan tenaga dan darah
- Menyelaras kitaran haid
- Mengawal Keputihan
- Meyuburkan rahim dan menambahkan peluang untuk mengandung
- Merawat ,masalah lemah badan yang disebabkan oleh kekurangan tenaga dan darah, kelesuan pinggang dan lutut dan sebagainya.


Kebaikan Herba Maharani Hai-O akak Jamu Ayam Hitam

- Melegakan masalah wanita & gadis remaja ( senggugut, keputihan, period tak teratur, mengelakkan kemandulan )

- Amalan pemakanan yang baik untuk wanita selepas bersalin ( menguat & mengecutkan otot rahim, saluran peranakan )

- Melegakan sakit pinggang & belakang, sakit sendi & lutut, angin dalam badan dan sebagainya.

- Mengaktifkan hormon estrogen, progestron & androgen wanita

- Awet muda, menegang & memberi keanjalan kulit

- Menghilangkan keletihan, meningkatkan kadar metabolisma


Keberkesanan Herba Maharani aka Jamu Ayam Hitam

- Menambahkan tenaga 
- menyelaras kitaran haid
- mengawal keputihan
- menghilangkan senggugut
- menyelaras rembesan endokrin dan sistem pembiakan wanita


Cara Pengambilan Herba Maharani aka Jamu Ayam Hitam

- Cara makan Herba Maharani yang disyorkan adalah 25-50 biji sehari

- Mulakan makan herba Maharani pada hari pertama selepas suci dari period 
( hari ke 7 selepas period/bergantung pada tempoh period anda )

- Masa terbaik pengambilan Herba Maharani adalah pada waktu pagi sebelum sarapan. ( Nak makan malam pun boleh sebelum tidur )

- Makan maharani bersama air suam

* Herba Maharani ini mungkin agak panas bagi sesetengah orang terutamanya yang tidak pernah makan jamu

- Sebaiknya dimulakan dengan 25 biji pada hari pertama dan kalau rasa panas boleh dikurangkan dos kepada 10 - 15 biji.


Kuantiti dalam sekotak Herba Maharani



Ada 6 bekas yang mengandungi bebola putih
1 bebola putih = 50 biji pil Herba Maharani
6 bebola putih = 300 biji Herba Maharani
300 biji Herba Maharani = Penggunaan Sebulan

Jika ambil 10 biji sehari = 30 hari ( waktu period, jangan makan )
Jika ambil 25 biji sehari = 12 hari ( habis sekotak, berhenti makan dan sambung setelah period berikutnya)
Jika ambil 25 biji sehari = 12 hari ( ( habis sekotak, berhenti makan dan sambung setelah  period berikutnya )
Jika ambil 50 biji sehari = 6 hari ( ( habis sekotak, berhenti makan dan sambung setelah  period berikutnya )

* kak kin makan 25biji terus sehari. Cepat habis!!!


Tips Pengambilan Herba Maharani aka Jamu Ayam Hitam

- Elakkan makanan bersifat 'sejuk' seperti salad dan tembikai
- Elakkan minuman ber 'kafein' seperti kopi dan teh
- Minum banyak air suam

Walau bagaimanapun bergantung kepada kemampuan, keadaan dan antibodi badan seseorang.

Tiada masalah untuk mengambil supliment lain sewaktu mengamalkan herba maharani CUMA DIINGATKAN supaya jarakkan waktu pengambilannya sekurang-kurangnya 4 jam dan ke atas

Pengambilan Herba maharani selama 6 hari berturut-turut selepas operiod dapat membantu menguatkan badan dan membekalkan nutrien kepada badan sebelum  waktu pengovulan. Potensi hamil sangat tinggi.

Kalau rasa tak selesa, boleh ambil selangkan sehari.

Harga sekotak Herba Maharani : RM98

Postage:
Semenanjung : RM7
Sabah/Sarawak : RM10

Sempena Anniversary Kak Kin Bulan ni
Nak bagi RM100 termasuk postage!!!!
Bulan ni jer tau!!!!!

Whatapps:
013-3496050
#codHerbaMaharaniSetiawangsa
#codHerbaMaharaniWangsaMaju





Post a Comment