Tuesday, 30 January 2018

Happy Birthday My Little Handsome Boy Muhammad Faarish Idham Bin Mohd Nordin

Happy Birthday My Little Handsome Boy  


" Happy Birthday to you
 Happy Birthday to you
 Happy Birthday to Muhammad Faarish Idham
 Happy Birthday to you "

Selamat Hari Lahir sayangku Faarish, 
Umi doakan Faarish membesar dengan sihat, menjadi anak yang soleh dan berjaya dunia akhirat.

Alhamdulillah, dah setahun dah awak. Tanggal 22 Januari yang lalu, genap la setahun. Bertambah usia, bertambah lah keletah dia.
Bila kak kin nyanyi lagu ni, dia mesti tepuk tangan. Makin cerdik, makin geram.
Tengok gambar pun dah geram dengan keletah dia, kalau depan-depan rasa nak gigit ajer.

 No Camera Please!


Ala, saya malu la


tutup mulut, baru macho!


Beta sedang beradu. Jangan ganggu!


siapa nak tumpang, nak balik kampung ni!


Alhamdulillah, masa setahun aritu timbang 9.3kg. Nasib baik umi siap-siap sarung bengkung Moden Premium Beautiful. Tak la sakit pinggang Umi dan peranakan tak la mudah terturun lagi. Faarish ni kalau nak pakaikan pampers, kaki dia bukan main menendang lagi. Berhati-hati la umi nyer takut tertendang kesan operate umi tu. 

Macam tu juga la awak masa dalam perut umi tu kan. Abis Jantung umi kena tendang dengan awak. Aktif anak umi dari dalam perut lagi.
Membesar dengan sihat ye sayang Umi.
 Love you so much

#No1CertifiedPremiumBeautifulExpert

Monday, 1 January 2018

MAKAN HERBA MAHARANI SELEPAS KEGUGURAN

MAKAN HERBA MAHARANI SELEPAS KEGUGURAN

Assalammualaikum my beautiful readers. Selamat tahun baru buat semua. Semoga tahun baru ni memberi seribu kemanisan dan kebaikan buat kita semua. Dan, Alhamdulillah bulan ni juga genap la setahun putera hati kak kin si Muhammad Faarish Idham yang banyak keletah tu.

Siapa yang follow blog kak kin tau la kan sebenarnya sebelum kak kin mengandungkan Faarish kak kin pernah KEGUGURAN sebanyak 3 kali. Dan ramai yang tanya kak kin macamana boleh mengandung balik kan?



CARA MAKAN HERBA MAHARANI SELEPAS KEGUGURAN 

Sebenarnya masa lepas KEGUGURAN, tu kak kin terus makan Herba Maharani ni. Setiap hari kak kin makan 15 biji sebelum sarapan dengan air suam. Habiskan sekotak dan tunggu sampai period berikutnya datang. Lepas tu baru la boleh PLAN dengan suami. 

Kak Kin memang rekemen sangat untuk awak yang tengah cari Jamu untuk berpantang  KEGUGURAN untuk makan Herba Maharani ni. 

Antara kesan bila makan Herba Maharani ketika berpantang:-

- Cuci rahim
- Lancarkan darah nifas 
- Pulihkan luka-luka pada rahim
- Megetatkan rahim
- Bagi tenaga
- Meningkatkan kesuburan dan risiko untuk hamil lagi sangat tinggi

Bukan kak kin seorang je yang makan Herba Maharani ni masa berpantang KEGUGURAN, kak Zana ni pun kongsikan kesan pengambilan Maharani semasa beliau KEGUGURAN.



Wah, seronok kan. Badan ringan, peranakan tak sakit, badan bersemangat dan bertenaga. uols yang nakkan kesan berganda dengan hanya comsume 1 produk mesti dapatkan sekotak herba maharani ni tau!!!

HARGA SEKOTAK HERBA MAHARANI 
RM98 JER

Murah dan mampu milik sangat kan

Whatapps Kak Kin cepat-cepat untuk harga murah ni
013-3496050