Tuesday, 30 January 2018

Happy Birthday My Little Handsome Boy Muhammad Faarish Idham Bin Mohd Nordin

Happy Birthday My Little Handsome Boy  


" Happy Birthday to you
 Happy Birthday to you
 Happy Birthday to Muhammad Faarish Idham
 Happy Birthday to you "

Selamat Hari Lahir sayangku Faarish, 
Umi doakan Faarish membesar dengan sihat, menjadi anak yang soleh dan berjaya dunia akhirat.

Alhamdulillah, dah setahun dah awak. Tanggal 22 Januari yang lalu, genap la setahun. Bertambah usia, bertambah lah keletah dia.
Bila kak kin nyanyi lagu ni, dia mesti tepuk tangan. Makin cerdik, makin geram.
Tengok gambar pun dah geram dengan keletah dia, kalau depan-depan rasa nak gigit ajer.

 No Camera Please!


Ala, saya malu la


tutup mulut, baru macho!


Beta sedang beradu. Jangan ganggu!


siapa nak tumpang, nak balik kampung ni!


Alhamdulillah, masa setahun aritu timbang 9.3kg. Nasib baik umi siap-siap sarung bengkung Moden Premium Beautiful. Tak la sakit pinggang Umi dan peranakan tak la mudah terturun lagi. Faarish ni kalau nak pakaikan pampers, kaki dia bukan main menendang lagi. Berhati-hati la umi nyer takut tertendang kesan operate umi tu. 

Macam tu juga la awak masa dalam perut umi tu kan. Abis Jantung umi kena tendang dengan awak. Aktif anak umi dari dalam perut lagi.
Membesar dengan sihat ye sayang Umi.
 Love you so much

#No1CertifiedPremiumBeautifulExpert
Post a Comment