Tuesday, 20 February 2018

Min Kaffe : Sakit Kepala Minum Kopi

Min Kaffe : Sakit Kepala Minum Kopi



Kak Kin memang speasis yang kalau minum kopi akan sakit kepala. Ada tak yang macam kak kin? Jadinya hari-hari minum air jarang jer la ( air kosong ). Suka bau kopi, bau Nescafe tapi bila minum abis la bengkak mata sebab angin.

Mula-mula terjebak dengan Min Kaffe ni bila berniaga dan dapat feedback yang baik dari customer. Customer pertama pastinya mak kak kin sendiri. Tapi untuk mak, FREE je la kan.


Mak kak kin kata, lepas minum Min Kaffe ni jadi kenyang,. Sampaikan masa makan tengahari pun masih kenyang lagi dan hanya makan nasi bila dah masuk pukul 5 petang macam tu.


Lepas tu, bila dapat feedback dari Customer kak kin semuanya puji memuji kesedapan dan khasiat dia, jadi mula la teringin nak mencuba.


Kenapa perlu minum MIN KAFFE


Sebab dalam MIN KAFFE ada mineral magnesium yang diperlukan untuk membantu kurangkan Migrain.





Mula-mula minum Min Kaffe ni memang sakit kepala tau. sebab kak kin ni ada tekanan darah rendah sebenarna. Jasi, pengambilan awal ni memang akan beri kesan sampingan pada peminum mengikut jenis penyakit yang di alami oleh mereka. Lepas tu, lain pulak kak kin rasa kesan Min kaffe ni.

 Apa kesan pengambilan Min Kaffe pada kak kin?

- Serta-merta sedawa dan buang angin atas bawah (upps)
- Badan jadi bertenaga
- Terus ke toilet ( buang air besar )
- Berpeluh ( darah mengalir normal kot )


Dan banyak lagi maklumbalas dari customer kak kin hasil dari pengambilan kopi garam buluh Min Kaffe



Testimoni Min Kaffe : Bantu Pulihkan Buasir dan Hilangkan kesakitan Batu Karang





Testimoni Min Kaffe : Kurangkan Berat Badan







Testimoni Min Kaffe : Kurangkan Sakit Kepala/ Migrain



Testimoni Min Kaffe : Stabilkan Tekanan Darah Ibu Mengandung



Testimoni Min Kaffe : Bantu Kawal Selera Makan


Berapa Harga Min Kaffe?

Sekotak Min Kaffe ada 20 sachet
Harga sekotak RM33
Harga 2 kotak RM60




Soal jawab tentang Min Kaffe



Order Now!!!
013-3496050

#PengedarSahMinKaffe







Post a Comment