Wednesday, 23 May 2018

TIPS TURUN 10KG SEBULAN DI BULAN RAMADHAN

TIPS TURUN 10KG SEBULAN DI BULAN RAMADHAN


Wooow, hilang 10 KG dalam masa sebulan? Bulan puasa ni paling mudah nak turunkan berat badan. 

Mudah,
Murah,
Cepat,
Berkesan,
Selamat.

Kak Kin kongsikan Pengalaman CDM Hajah Siti Rohana pada Ramadhan tahun lepas hanya amalkan 3 produk ni secara konsistent, dapat turunkan berat sebanyak 10KG sebulan.

TIPS TURUN 10KG SEBULAN DI BULAN RAMADHAN


Shake Me - Protein kikis lemak yang tinggi protein membuatkan perut rasa kenyang dan membantu mempercepatkan proses pembakaran lemak.

Min Kaffe - Kopi garam buluh yang rendah kafein mengandungi garam buluh untuk membantu proses detoks dan membekalkan tenaga bagi mengekalkan kecergasan sepanjang Ramadhan.


Korset Sauna Ber' Far Infrared Rays' Premium Beautiful Korset
- Sangat berkesan meletakkan lemak di tempat sepatutnya dan membakar lemak tak perlu untuk dapatkan berat badan ideal. 
Fungsi FIR juga mengekalkan lemak di tempatnya dan menjadikan kulit kembali tegang dan mengekalkan bentuk badan yang telah disusun atur kedudukan lemaknya di tempat yang betul.

Jadi, bila kita dah kurus kulit takkan menggelebeh dan aset semua jadi terletak. Sangat sesuai untuk wanita yang nak naikkan payudara dan punggung  yang jatuh selepas melahirkan.


Teruja tengok gambar terkini kak Ana. Memang beza sangat bila amalkan makan set makanan sihat secara konsistent. Dari 102kg kini tinggal 56kg jer.

Yang paling seronok, berat turun 10kg di bulan puasa tapi income dapat 10k di bulan raya.


Syukur Alhamdulillah, kak Ana berkongsi cara untuk dapat penapatan mencecah sehingga RM10,000 di bulan raya dengan produk kurus ni jer.

Ya ALLAH, untung sangat kan. Kurus dapat, income pun dapat.

Bila Kak Ana kata nak kongsikan rahsia kurus dan jana income, kak kin memang berkobar-kobar nak hadirkan diri walaupun sebenarnya ada hal di Perak. Kak kin siap awalkan temujanji di Perak tu, dari KL balik hari sebab nak sangat-sangat hadirkan diri untuk menimba ilmu dan kongsikan pada rakan kongsi kak kin pula.


Seronok rakan kongsi kak kin ni dapat hadir berjumpa bertentang mata dengan Jutawan Hebat CDM Kak Ana. 


Bersungguh Kak Ana berkongsi tentang pengalaman beliau sepanjang perjalanan beliau menurunkan berat badan dari 102kg ke 56kg.


Kak Kin lagi la bersemangat nak dengar perkongsian hebat dari insan hebat, yang dah berpengalaman luas berniaga selama 16 tahun bersama Sahajidah Hai O. 


Bersama Leaders cantik kak kin, CDM Salleha Roslan yang tak jemu-jemu beri tunjuk ajar untuk kak kin dan team.






Kurus kan Kak Ana? Kalau ada yang nak turunkan berat badan dengan cara yang cepat dan selamat, Kak kin boleh kongsikan. Kak Kin sendiri dah cuba. Baru buat 3 hari dah turun 1.5kg. Seronok dan puas hati.

Tunggu apa lagi. Nak pakai kebaya merah raya ni kan. Lets kurus!

wasap.my/0133496050

#PremiumBeautifulMurah
#ShakeMEMurah
#MinKaffeMurah

Post a Comment