Saturday, 22 December 2018

10 SEBAB KENAPA ANDA PERLU MEMILIH Pelapik Tilam Bio Velocity Sleep Mate (BVSM)

HARGA MURAH BIO VELOCITY SLEEP MATE

10 SEBAB KENAPA ANDA PERLU MEMILIH Pelapik Tilam Bio Velocity Sleep Mate (BVSM)

1-Hanya tengok pada BVSM selama 10 saat dah rasa tenaganya.
.
2-Jimat elektrik rumah sebab tak gunakan elektrik. Bila lepas 2 tahun atau kesannya dah rasa berkurangan, recharge bawah cahaya matahari pada waktu dhuha sahaja sekitar jam 8 -10 pagi )

3-Cuma tidur atau baring jer, bila bangun tidur nanti sakit-sakit semua hilang, terutamanya sakit-sakit badan, sengal-sengal badan, InshaALLAH. Semasa kita tidur, Tilam Bio Velocity Sleep Mate menjalankan proses terapi ke seluruh badan.

4-Mudah dibawa kemana sahaja sebab ringan. Cuma lipat dan terus bawa kemana sahaja anda nak pergi mahupun nak melancong ke luar negara. Boleh dijadikan alas bantal sepanjang perjalanan bagi mengelakkan keletihan dan mengantuk.
Bio Velocity Sleep Mate ni tak perlukan bateri mahupun elektrik. 
Maka, tiada isiko terkena renjatan elektrik.

5-Buang radiasi dalam badan. Semua orang pakai handphone. 
Orang perempuan lagi besar terdedah pada radiasi bila sentiasa mengendalikan peralatan elektrik seperti masak nasi guna periuk nasi, seterika, yang menyumbang radiasi yang tinggi. 
Yang bekerja pula semua menggunakan komputer, ipad, tablet. Itupun turut mengundang radiasi.
Tilam Bio Velocity Sleep Mate bantu untuk membebaskan/menyahkan radiasi dalam badan.

6-Bio Velocity Sleep Mate membantu menghilangkan stress dan menstabilkan emosi. Zaman sekarang semuanya tekanan. Tekanan bekerja, tekanan di jalan raya, tekanan dalam keluarga semua pebuh dengan tekanan. Jadi, salah satu cara untuk menghilangkan tekanan dengan cara tidur atas Tilam Bio Velocity Sleep Mate, tilam anti-stress.

7-Memberikan tidur yang lena.Kebanyakkan orang susah nak tidur/insomnia. Dengan Tilam bio Velocity Sleep Mate adapat memberikan tidur yang berkualiti. Walaupun hanya 5-6 jam sahaja tidur sehari, dapat memberikan kesegaran sepanjang hari dan tak mengantuk. Sebab tahap tidur seseorang sebenarnya berbeza-beza kuantiti yang diperlukan bergantung pada usia dan cara hidup seseorang.

8-Memberikan tenaga dan mengelakkan dari letih dan cepat penat. Bila badan dah cukup tenaga, semua pekerjaan menjadi lancar. Badan pun macam handphone juga, kena charge. Tilam Bio Velocity Sleep Mate bantu recharge tenaga dalam badan manusia, inshaALLAH.

9-Kebanyakan orang sekarang ramai diserang pelbagai penyakit seperti strok, gout, senggugut, sakit sendi, saraf, darah tinggi, kencing manis, jantung, asthma dan lain2. Ia berpunca dari peredaran darah yang tak lancar. Tila Bio Velocity Sleep Mate bantu melancarkan peredaran darah ke seluruh badan. Bila darah lancar, inshaALLAH semua penyakit sdapat dielakkan.

10-Tilam Bio Velocity Sleep Mate dapat membantu mengawal sesuatu penyakit itu dari terus menular dan bertambah teruk.

In shaa Allah semua dengan izinNya.

Harga Promosi Year End Sales

RM1,3** SAHAJA

Wasap.my/6033496050/BVSM

#TilamBioVelocitySleepMateMurah
#PROMOSIYESBVSM

No comments: