Thursday, 7 February 2019

HOMESTAY TERBAIK DI CAMEROON HIGLANDS 2019.

HOMESTAY TERBAIK DI CAMEROON HIGLANDS

Mencari Homestay di Cameroon di musim percutian memerlukan perancangan. Kak Kin main terjah je masa Chinese New Year dua hari lepas. Percutian tak berap dirancang tapi aturan yang Allah bagi baik-baik jer, alhamdulillah.

Perjalanan dari KL ke Cameroon Higlands yang dari 4 jam jadi dekat 8 jam di musim perayaan. Dah sampai Cameroon baru nak telefon pemilik homestay, memang semua penuh la jadinya. Mujur ada pemilik homestay tu banyak homestay dan tanya kami berapa orang dan dia pelawa homestay 5 bilik 3 bilik air selama 2 hari 1 malam dengan kadar sewa RM480. Dengar macam mahal kan, tapi berbaloi dan puas hati.

Homestay di Puncak Arabella.







 keadaan dalam rumah.

Luar homestay pun cantik, jadi kami ambil kesempatan bergambar kenangan bersama keluarga.








Rekemen sangat homestay ni, walaupun pemilik dia India tapi homestay ni khas untuk MUSLIM SAHAJA.


Selamat bercuti dan selamat menikmati strawbery coklat.

Ada banyak lagi gambar di ladang strawbery. Stay tune

No comments: