Thursday, 20 December 2018

HARGA MURAH SABUN MARINE ESSENCE BEAUTY BAR

HARGA MURAH SABUN MARINE ESSENCE BEAUTY BAR

HARGA MURAH SABUN MARINE ESSENCE SABUN KETIAK EKZEMA

KEGUNAAN SABUN MARINE ESSENCE

✓Mencerahkan sesetengah badan yang gelap.
✓Menghilangkan daki dan kesan gelap pada
   ketiak, leher, peha dan buku lali.
 ✓Mengurangkan dan membantu hilangkan gatal- gatal badan.
✓Mengurangkan kesan radang eczema.
✓Mengurangkan pigmentasi pada kulit muka dan badan.
✓Membantu kurangkan masalah jerawat belakang badan dan jerawat pada muka.
✓Melembutkan kulit.
✓Mengurangkan parut.
✓Boleh menghilangkan Strech Mark.
✓Sabun yang beraura, rasa fresh and energetic.


KEBAIKAN SABUN MARINE ESSENCE BEAUTY BAR

✓Menyingkirkan toksin dalam badan.
✓Membekalkan bahan mineral.
✓Menyelaras fungsi badan agar berfungsi secara normal.
✓Menyelaras keseimbangan pH badan.
✓Meningkatkan daya pemulihan badan dan
   menjaga kulit lebih lembut,sihat dan berseri.
✓Menghidrat dan menghaluskan kulit.
✓Memperbaharui dan memperbaiki sel2 mati.


HARGA MURAH SABUN MARINE ESSENCE SABUN KETIAK EKZEMA SETIAWANGSA

Harga murah Sabun Marine Essence cuma RM103 jer
Normal Price RM113.20
JIMAT RM10.20 tau
Lepas tu FREE POSTAGE!!!
Wahh. Jimat lagi rm7.20
Total jimat RM17.40 

Bukan Sabun Marine Essence je murah

Shampoo Marine Essence
Body Wash Marine Essence
Ubat Gigi Marine Essence
Scrub Marine Essence
Pun murah!!!


HARGA MURAH SHAMPOO MARINE ESSENCE SABUN KETIAK EKZEMA

HARGA MURAH SHAMPOO MARINE ESSENCE SABUN KETIAK EKZEMA

HARGA MURAH SHAMPOO MARINE ESSENCE SABUN KETIAK EKZEMA
HARGA MURAH UBAT GIGI MARINE ESSENCE SABUN KETIAK EKZEMA
HARGA MURAH SCRUB MARINE ESSENCE SABUN KETIAK EKZEMA

Harga Murah Sabun Marine Essence Year End Sales


Tuesday, 18 December 2018

Garlic Tablet Hai O Murah - Ibu Mengandung dan Ibu Menyusukan Boleh Makan Garlic Tablet Hai O

Harga Murah Garlic Tablet Hai O

Ibu Mengandung/ Ibu Menyusukan Anak Boleh ke Makan Garlic Tablet Hai O?

IBU MENGANDUNG MENYUSU BOLEH MAKAN GARLIC TABLET HAI O


Ramai yang tanya kak kin, mengandung boleh ke makan Garlic Tablet Hai O ni.
Masa mengandung memang banyak angin sebab urat kita kan dah mula mengembang, badan mengembang, semua berkembang dengan jayanya.
Angin pun mudah la nasuk badan.


Pagi ni kak kin share sikit tentang Garlic Tablet  Hai O, merupakan sebagai antibiotik. Jika kawan-kawan ada masalah seperti 👇, 
kita boleh mencuba, tidak salah.

🔹Angin-angin dalam badan boleh hilang ke kalau ambil Hai-O Garlic ni?
=Ya! Badan pula jadi ringan selepas mengamalkan Hai-O Garlic.

🔹Ibu hamil/menyusu boleh makan tak Hai-O Garlic ni?
= Boleh! Sangat disarankan makan Garlic ni kerana ia merupakan  ‎ANTIBIOTIK  SEMULAJADI dan selamat untuk para ibu hamil ataupun ibu menyusu.

Lagipun dalam makanan yang diambil tiap hari, kan ada kandungan bawang putih jugak kan. Semua masakan ada bawang putih. Jadi, tak ada masalah untuk ibu memgandung dan ibu hamil mengamalkan garlic tablet ni.

Testimoni customer kak kin yang dapat kurangkan angin dalam badan dan masalah sembelit ketika mengandung selepas makan garlic tablet.



Alhamdulilllah, masalah angin dan sembelit dapat di atasi dengan garlic tablet.

Lega kan bila perut dah tak sebu dan badan dah tak berangin.

Ibu hamil dan ibu menyusukan boleh dapatkan nasihat dari kami untuk langkah berjaga-jaga.


#readystock
#garlictablethaiO

Sunday, 16 December 2018

KHASIAT MIN KAFFE KOPI TANPA GULA

KHASIAT MIN KAFFE (MINERAL COFFEE) KOPI TANPA GULA 1. TANPA GULA - Rasa kopi yang tetap enak tanpa risiko kencing manis atau darah tinggi. 2. GARAM BULUH - Kopi Garam Buluh yang Diperkaya dengan garam buluh organik semulajadi dari Korea yang terbukti berkhasiat dan kaya dengan bahan mineral seperti magnesium (menggalakkan penyerapan kalsium) 3. LAWAS - Majoriti pengguna Min Kaffe dah tahu, lepas minum jer Min Kaffe ni pasti cepat rasa nak toilet. 4. AROMA ISTIMEWA - Bancuh jer Min Kaffe terus bau aroma kopi yang best. Memang membangkit dan menyegarkan mata. 5. KOPI KURUS - Secawan pagi mampu mengelakkan rasa lapar sehingga waktu makan tengahari. Sesuai untuk yang tengah berdiet dan nak kuruskan badan. Rata - rata orang yang dah pernah cuba sekali pasti puas hati dan akan minum lagi. Min Kaffe ni sangat sedap kerana aroma biji Kopi Robusta dengan campuran Garam Buluh membuatkan Min Kaffe rasa lemak dan baunya sangat menggiurkan untuk terus minum. Dan yang paling best Min Kaffe boleh : ~☕ hilangkan MENGANTUK ~☕ jadikan wajah AWET MUDA ~☕ hilangkan ANGIN BADAN ~☕ kurangkan TEKANAN DARAH ~☕ sesuai untuk penghidap DIABETES ~☕ MILKBOOSTER untuk breastfeeding mommies Yang lagi PENTING!!!! MIN KAFFE juga boleh bantu hilangkan LEMAK BADAN Www.wasap.my/60133496050

SHAKE ME COCOA - AIR KURUS

SHAKE ME COCOA - AIR KURUS

HARGA MURAH SHAKE ME

Harga Murah Air Kurus Shake Me COCOA

Baru minum sekali air kurus Shake Me ni terus rasa kenyang. Mudah lah nak kurus kalau macam ni. Testimoni air kurus Shake Me.

Shake Me ni ada 2 jenis
- Shake Me perisa soya
- Shake ME perisa COCOA


Untuk peminat coklat, mesti rasa keenakan Shake ME COCOA ni.
Selain rasa yang enak, khasiatnya yang dapat bantu membakar lemak dan mengenyangkan.

Harga Shake ME 
Sekotak : RM118.00
Promosi hanya untuk YEAR END SALES
Hanya RM 98 sahaja

Shake Me Cocoa Murah nak Kurus COD Setiawangsa

cepat!!!!


KOD DISKAUN

" SHAKE ME MURAH "


Wednesday, 12 December 2018

SCRUB BADAN MARINE ESSENCE UNTUK MELEMBAPKAN KULIT KERING

HARGA SCRUB MARINE ESSENCE MURAH

SCRUB BADAN MARINE ESSENCE UNTUK MELEMBAPKAN KULIT KERING

HARGA MURAH SABUN MARINE ESSENCE WANGSA MAJU


APA KELEBIHAN SCRUB MARINE ESSENCE?

1. Dirumus khas dengan GARAM BULUH dan Pheno-SFE untuk menyihatkan, melindungi dan meremajakan kulit.
2. Mengandungi 100% PENGELUPAS SEMULAJADI untuk menanggalkan secara lembut kekotoran dan lapisan kulit mati untuk menghasilkan kulit baru yang lebih sihat.
3. Diperkaya dengan MENTEGA SHEA dan MINYAK JOJOBA sebagai pelembap semulajadi untuk memulih dan melembapkan kulit yang kering dan mengelupas.
4. Mengandungi EKSTRAK MADU dan VITAMIN E untuk membekalkan kelembapan dan khasiat yang terbaik pada kulit.
5. Gabungan EKSTAK LICORICE dan EKSTRAK MULBERI sebagai  agen pencerah kulit yang semulajadi untuk membantu memulihkan keserian kulit
6. Dengan wangian minyak pati yang membangkitkan semangat. Minyak Lavender, Minyak Kayu Putih dan Minyak Frankincense yang melembapkan dan menyegarkan kulit dengan haruman yang menawan.

HARGA MURAH SABUN MARINE ESSENCE WANGSA MAJU


TANPA SABUN
TANPA PARABEN
ANTIBAKTERIA
TANPA WANGIAN TIRUAN
TANPA SLES
TANPA MINYAK MINERAL
PENGELUPASAN SEMULAJADI 100%

HARGA MURAH SABUN MARINE ESSENCE WANGSA MAJU


HARGA MURAH SABUN MARINE ESSENCE WANGSA MAJU

Harga Murah Scrub Marine Essence Year End Sales


HERBA MAHARANI MURAH - 5 GOLONGAN WANITA YANG WAJIB JADIKAN MAHARANI SEBAGAI JAMU HERBA PILIHAN

HERBA MAHARANI MURAH 

5 GOLONGAN WANITA YANG WAJIB JADIKAN MAHARANI SEBAGAI JAMU HERBA PILIHAN





1) ANAK DARA/BUJANG
-Membantu untuk menghilangkan masalah senggugut
- berkesan untuk masalah keputihan 
- masalah kitaran haid yang tidak teratur.

2) WANITA BERKAHWIN
- Meningkatkan kadar metabolism, 
- badan tidak mudah lesu
- sentiasa bertenaga.

3) WANITA BERPANTANG
Membantu menguatkan otot-otot rahim dan peranakan serta menyembuhkan luka dalaman dan mengecutkan rahim dengan cepat.

4) WANITA SEDANG IKHTIAR HAMIL
- Untuk menyuburkan rahim wanita.

5) WANITA MENOPOUS
Membantu supaya kelancaran darah ke seluruh badan
mencegah osteoporosis
- memberi keanjalan kulit (payudara, ovari, perut dan pinggul)

Pilih Herba Maharani sebagai jamu pilihan terbaik. Sebab banyak sangat kesan positif kak kin terima daripada pengguna Maharani. Bukan sekadar nak cantik luaran saja, tapi juga sihat dalaman.

Kalau ada yang berkenan atau nak tahu lebih lanjut, boleh whatapps kak kin yer

Harga Herba Maharani Murah

Top Agent Herba Maharani:-
HASIKIN ALI

#HerbaMaharani
#HerbaMaharaniMurah
#HerbaMaharaniIkhtiarHamil
#HerbaMaharaniKesuburan
#HerbaMaharaniJamuBerpantang
#HerbaMaharaniJamuKetat
#HerbaMaharaniAtasiKeputihan
#HerbaMaharaniKeramat
#HerbaMaharaniSetiawangsa

Monday, 10 December 2018

HERBA MAHARANI MURAH - YEAR END SALES 2018

HARGA MURAH HERBA MAHARANI  - YEAR END SALES 2018

HERBA MAHARANI IKHTIAR HAMIL

Jualan Promosi Murah Herba Maharani Hujung tahun 2018.

Sempena meraikan pelanggan semua, kak kin offer Harga Murah untuk pengamal tegar Herba Maharani mahupun yang baru nak cuba makan Ubat Subur ni.


Harga Sekotak Herba Maharani 
Normal Price : RM 113.20 + RM 7.00 ( postage )
Jumlah    : RM 120.20

Now cuma RM113.00 FREE POSTAGE
( Jimat RM 7.20 )

Harga 4 Kotak Herba Maharani  
Normal Price : RM 452.80 + RM 15.00 ( postage )
Jumlah    : RM 467.80

Now PROMO price cuma RM398.00 
FREE POSTAGE!!
( JIMAT RM 69.80 )

Untuk kuantiti berbeza, 
boleh terus whatapps kak kin kat sini ye


#PengedarUtamaHerbaMaharani
#RatuMaharani
#HerbaMaharaniIkhtiarHamil
#CODHerbamaharaniWangsaMaju
#CODHerbaMaharaniSetiawangsa

Tuesday, 4 December 2018

Harga Murah Premium Beautiful Korset Promosi jimat YEAR END SALES

Harga Murah Premium Beautiful Korset
Promosi jimat YEAR END SALES



Kami ukur
Kami bagi size paling tepat untuk anda.




Nak NAIK kan balik apa yang dah layu
Reshape body lepas bersalin

PROMO DISKAUN DISEMBER!

Harga tak percaya.
More diskaun
More free gift
FREE delivery / FREE postage

The Real Premium Beautiful Expert
#No1CertifiedPremiumBeautifulExpert
www.hasikin.com
.
.
#PremiumBeautiful
#PremiumBeautifulExpert
#PBElegance
#PBClassic
#PremiumBeautifulMurah
#KorsetMurahMalaysia
#BengkungMurahMalaysia
#SetBersalin
#LegakanSlipDisc
#TestimoniPremiumBeautiful
#MinKaffeMurah
#ShakeMeMurah
#GarlicTabletHaiO
#PremiumBeautifulShahAlam
#PremiumBeautifulGombak
#PremiumBeautifulDamansara
#PremiumBeautifulIpoh
#PremiumBeautifulAlorSetar
#PremiumBeautifulJohor
#PremiumBeautifulMelaka
#PremiumBeautifulSeremban
#PremiumBeautifulPahang
#PremiumBeautifulKelantan
#PremiumBeautifulPerlis
#PremiumBeautifulPutrajaya
#PremiumBeautifulCyberjaya
#PremiumBeautifulSarawak
013-3496050
@premiumbeautifulexpertkl

Friday, 30 November 2018

HARGA MURAH BIO VELOCITY SLEEP MATE - TESTIMONI BIO VELOCITY SLEEP MATE

HARGA BIO VELOCITY SLEEP MATE MURAH

TESTIMONI BVSM-BIO VELOCITY SLEEP MATE a.k.a TILAM KUAT

Sejak tidur dengan Bio Velocity Sleep Mate @ tilam kuat @ pelapik dhuha ini, Alhamdulillah..badan semakin bertenaga, tidur walau hanya seketika namun rasa segar bila bangun pagi..Ni testimoni saya sendiri bila berterapi dengan #tilamkuat#bio velOcitysleepmate ni..

Tapi, hari ini saya nak testimoni-testimoni pengguna tilam kuat ini.tilam kuat ini juga dipanggil pelapik dhuha kerana ia telah disuntik dengan garam buluh yg dijemur pada waktu dhuha sahaja..Yang bestnyer, pelapik dhuha ni sesuai untuk semua peringkat usia dan tahap kesihatan..dari bayi yang baru lahir hinggalah ke penghidap penyakit kronik...SEMUANYA BOLEH dengan Bio velocity SleepMate#tilamkuat#....

KENAPA TENAGA MATAHARI DAN GARAM NI DIPROSES PADA BVSM ?

● Sebab masa tidurlah penyembuhan sel berlaku, tetapi hanya dengan tidur yang lena.
● BVSM membantu untuk dapatkan 'deep sleep' tanpa gangguan supaya segala proses penyembuhan berlaku dengan maksima yg mungkin
● Otak dapat berehat dari sebarang emosi, interaksi dan membuat keputusan
● Tidur yang lena dengan sleepmate akan pulihkan aura, tenaga dan juga jiwa yang tenang.

Bio Velocity Sleep Mate mengandungi Bio-Activated Energy membantu memaksimumkan tenaga badan disamping mencapai keseimbangan tenaga.


Antara beribu-ribu pengguna yg berpuas hati menggunakan tilam kuat ini:


BIO VELOCITY SLEEP MATE HILANGKAN SAKIT PINGGANG
BIO VELOCITY SLEEP MATE R\TIDUR LENA HILANGKAN IMSOMNIA

BIO VELOCITY SLEEP MATE KURANGKAN SAKIT BUAH PINGGANG


BIO VELOCITY SLEEP MATE KURANGKAN STRESS

BIO VELOCITY SLEEP MATE RAWATAN  MISTIK USTAZ HARUN DIN

BIO VELOCITY SLEEP MATE HILANGKAN IMSOMNIA SUSAH TIDUR

BIO VELOCITY SLEEP MATE RAWATAN STROK



BIO VELOCITY SLEEP MATE HILANGKAN KENCING MANIS

TESTIMONI KENCING MANIS

Pesakit kencing manis serius terperanjat apabila bacaan gula dalam darahnya turun selepas menggunakan Bio Velocity Sleep Mate#tilamkuat.
Turun dengan banyak. Kerisauannya semakin lega. Tidurnya lena. Gangguan waktu malam kerana sering terjaga dan kerap ke tandas juga semakin kurang.

Hati lebih senang. Stress pun kurang. Badan semakin sihat ldan bertenaga.

Bio Velocity Sleep Mate#tilam kuat bukan ubat. Ia hanya pelapik tilam yg menggunakan tenaga cahaya matahari yg diseimbangkan dengan garam buluh serta telah disuntik pada fabric velocity.

Pesakit disyorkan terus makan ubat seperti biasa dan menjaga pantang makan sebagaimana dinasihatkan doktor anda.

Sabar menunggu result. Gunalah velocity dengan konsisten dan minum air yg banyak.

Jika anda pengidap kencing manis, bio velocity sleepmate#tilamkuat# dicadangkan untuk anda. Rawatan tanpa suntikan dan ubat.



KELEBIHAN DAN KEBAIKAN BIO VELOCITY SLEEP MATE/TILAM KUAT

   1. Meningkatkan metabolism
2. Mengaktifkan fungsi-fungsi sel
3. Menggalakkan peredaran darah

4. Meningkatkan pertahanan badan dan memperbaiki sistem imun

5. Meningkatkan tahap medan tenaga

6. Menstabilkan emosi, mengurangkan tekanan dan desakan

7. Memulihkan tenaga, memperbaiki dan mengaktifkan sel dalam badan

8. Menjadikan kita lebih Bersemangat dan bertenaga

9. Meningkatkan keupayaan penyembuhan secara semula jadi

10. Mengimbangi dan mengharmonikan fungsi-fungsi fizikal

11. Melegakan kepenatan dan kesakitan

12. Merangsangkan dan menyelaraskan sistem saraf autonomik
13. Menggalakkan fungsi jantung
14. Menggalakkan tidur yang sihat dan berkualiti


BAGAIMANA KESAN BIO VELOCITY?? 
Hanya 10 SAAT saja akan terasa TENAGAnya. Malah bila anda tidur atas Bio Velocity Sleep Mate/tilam kuat semalaman, bila anda bangun dari tidur, anda akan terasa lebih cergas dan sangat bertenaga.
BIO VELOCITY SLEEP MATE IMSOMNIA SUSAH TIDUR


Harga Bio Velocity Sleep Mate/Tilam Kuat 
( Promosi Year End Sales )
RMxxxx
(cash/installment)


*free gift akan diberikan
*cd demo akan diberikan percuma

Berminat:-

CALL/WHATAPSS :-

013-3496050 (SHIKIN)