Saturday, 3 July 2021

Tips Mudah Kurus Lepas Bersalin Hanya Pakai Baju TheraVest Dan Seluar Therapants

Tips Mudah Kurus Lepas Bersalin Hanya Pakai Baju TheraVest Dan Seluar Therapants

Alhamdulillah, setahun pakai baju Theravest dan Therapants bantu kurangkan berat dari 63KG jadi 55KG. Punggung dari 41 inci dah berkurang jadi 37inci.

Sangat puas hati boleh kurangkan berat badan lepas bersalin secara pembedahan untuk kali ke 2 ni, tanpa senaman dan kena kawal makan dapat cecah angka 55kg. Walaupun belum capai berat idaman, tapi dah rasa suka sebab semua baju masa anak dara dulu muat bila sarung dan beli baju baru pun muat size S.

Untung pakai baju pembentukan badan Thera series ni sebab dia sangat cekap 'reshape badan'. Walaupun berat tak banyak turun tapi inchloss yang banyak berkurang. Sebab tu size S pun muat walaupun berat 55KG.

Sebenarnya tujuan asal kak kin pakai THERA SERIES ni sebenarnya nak kurangkan masalah sakit pinggang dan sakit belikat. Bila susukan anak terlalu lama belikat jadi sakit dan sakit tengkuk macam salah bantal bila tertidur sambil susukan anak.
Alhamdulillah, sakit tu semua cepat je beransur hilang bila sarung THERAPANTS dan THERAVEST.

Lenguh betis kerap berjalan dan naik tangga pejabat tingkat 3 pun makin tak terasa bila kaki dah berbalut dengan THERAPANTS. Sedap betul dia urut-urut kaki kita sebab dia ada magnetik kristal yang sama fungsi dia macam proses akupuntur. Hebat kan, sambil kita sarung dia sempat dia buat kerja untuk badan kita.

Promosi THERAPANTS dan THERAVEST untuk bulan Julai 2021

Jimat

No comments: